Науково-теоретична база досвіду:
Численні дослідження, проведені відомими
вченими психологами і педагогами Л.В.Занковим, Г.О.Люблінською, Н.О.Менчинською
показали, що тільки активна діяльність самого школяра є запорукою його
успішного розвитку. Відповідно до цього в сучасній початковій школі принципово
змінився характер навчання дітей: менше стало одноманітної тренувальної роботи,
однак зросла вага самостійних і творчих завдань, спостережень, власних узагальнень, підвищився теоретичний
рівень( хоч теорія на даному етапі навчання
не самоціль, а засіб осмисленого виконання навчальних завдань).
Дослідженнями
вчених М.О.Данилова, М.М.Скаткіна, І.Я.Лернера, М.І.Махмутова, І.Т.Огородникової,
Н.О.Половнікової, П.І.Підкасистого, Т.І.Шамової встановлено, що пізнавальна
активність і самостійність школярів є найважливішою умовою успішності їх
навчання і розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий