Науково-теоретична база досвіду:

Науково-теоретична база досвіду:
              Численні дослідження, проведені відомими вченими психологами і педагогами Л.В.Занковим, Г.О.Люблінською, Н.О.Менчинською показали, що тільки активна діяльність самого школяра є запорукою його успішного розвитку. Відповідно до цього в сучасній початковій школі принципово змінився характер навчання дітей: менше стало одноманітної тренувальної роботи, однак зросла вага самостійних і творчих завдань, спостережень,  власних узагальнень, підвищився теоретичний рівень( хоч теорія на даному етапі навчання  не самоціль, а засіб осмисленого виконання навчальних завдань).

Дослідженнями вчених М.О.Данилова, М.М.Скаткіна, І.Я.Лернера, М.І.Махмутова, І.Т.Огородникової, Н.О.Половнікової, П.І.Підкасистого, Т.І.Шамової встановлено, що пізнавальна активність і самостійність школярів є найважливішою умовою успішності їх навчання і розвитку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий