Обґрунтування актуальності та
перспективності досвіду:
Аналіз педагогічної теорії і практики у
сучасній початковій школі показав, що ідеї розвитку пізнавальної активності і
самостійності ще не знайшли належної дидактичної та методичної реалізації.
Увага до навичок пошукової роботи в початкових класах полегшила б процес
розвитку учнів, дала б змогу досягти вихідних рубежів значно раніше,
забезпечила б прискорення процесу нарощування нових пластів і елементів
розвитку на те, чого вже досягнуто в дошкільній освіті.
Отже, дослідження проблеми
розвитку пізнавальної активності молодших школярів – важливий резерв
інтенсифікації їх навчальної діяльності, необхідна умова наступності навчання і
розвитку учнів у середніх і старших класах, а головне – шлях до успішності
процесу пізнання через формування ключових компетентностей учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий