Результативність впровадження досвіду:
1. Значно піднявся рівень пізнавальної активності учнів
на уроках. Діти активно приймають участь в розв’язанні проблемних ситуацій,
вміють ставити питання, висловлюють свою думку, вміють розмірковувати.
2. В порівняні з першим класом у четвертому вже значно
зросла пізнавальна самостійність учнів. Зросла на 48% кількість учнів, які
читають книги у шкільній бібліотеці. Школярі зацікавлено ставляться до дитячих
енциклопедій, вміють працювати зі словниками.
3.
Дослідження шкільного психолога показали, що при проведені
тесту «Сходинки», діти адекватно визначають рівень самооцінки, особливої уваги
приділяють сходинці «Розумовий розвиток».
4.
При переході учнів третього класу у четвертий клас
пізнавальна активність зросла, про це свідчить результативність навчальних досягнень
учнів, їх активна участь у шкільних, районних, всеукраїнських та міжнародних
конкурсах.
5. При проведені анкетування батьків
відзначається, що рівень зацікавленості дітей і самостійності при навчанні
зріс. Підвищився інтерес до навчальних предметів. Особливий інтерес діти
виявляють до проведення різноманітних конкурсів, виховних годин, предметних
тижнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий